PROFESSIONAL COMMUNICATION TEAM impreuna cu PUCELIK CONSULTING GROUP
iti ofera, pentru prima data in Romania,
CURSUL DE BUSINESS TRAINER
Traineri: ANNA POZDNYAKOVA si IGOR SOLODOV
The School for Excellence – We make the world a better place
Ma, 12. April 2016, 10:00 h – Dum, 17. April 2016, 18:00 h
Hotel Ambasador Bucuresti, B-dul Magheru 8-10
Cristina Nicolescu pentru informatii legate de curs,
contact@evolve-as-one.org sau Tel: 0784 376 553
Specifica pentru inscriere codul: 4Tree.
4Tree Training Recomanda: Business trainer!
Programul de Business Training este conceput de Frank Pucelik pe baza experienţei şi expertizei personale în calitate de consultant de Business pentru mari corporaţii din SUA şi Rusia. Este un program bazat pe cunoaşterea modului de funcţionare a două sisteme economice, altă dată antagoniste. Programul pe care ţi-l propunem este SINGURUL de acest fel şi este complet aplicabil în România.
Traineri Eveniment
Programul Business Trainer, susţinut de Anna Pozdnyakova, business trainer, consultant, expert în managementul organizaţiei, coach , împreună cu Igor Solodov, business trainer, consultat, coach în cadrul departamentului de training al Pucelik Consulting Group.
Anna Pozdnyakova
Anna este specializată în psihologia managementului organizaţiei şi dezvoltării managementului de personal, în elaborarea modelelor de motivaţie umană, în comunicare profesională, coaching executive, dezvoltare de reţele de distribuţie, management în vânzări, management pentru retail şi en gros, lucrul la distanţă cu personalul, dezvoltarea de birouri în teritoriu, dezvoltarea sistemelor de plată, premieri materiale şi imateriale.
Din 2001 până în prezent a lucrat ca și consultant şi manager al proiectelor de consultanţă destinate să crească eficienţa în afaceri şi cultura organizaţională a unui număr însemnat de companii din Ucraina.
Conduce programele de training de afaceri pentru sistemul de management dezvoltat de Frank Pucelik: „Power. Management. Leadership”, „Organizational Management”, „Models of Human Motivation”, „Professional Communication”.
Diplome:
Master of economics. Diploma with honors. Qualification – International Economy, Odessa State Economic Institute. 1994-1999.
Cercetare profesională și activitate de training:
Dezvoltarea aptitudinilor de leadership, Managementul organizațional și de dezvoltare. Modele de motivare umană. Comunicare profesională;
1997 – prezent: Pucelik Consulting Group, Odessa, Ucraina
Igor Solodov
Igor este expert în Business training și eficiență personală, coach personal/corporate pe tema întăririi forţei competitive pe piaţa de profil, autor a numeroase articole legate de managementul timpului şi eficiență;
Experienţă profesională:
Igor susţine sesiuni de training din anul 2003. Este cunoscut ca expert în “Managementul Timpului”. Din august 2008, Igor a iniţiat un curs nou: “Eficiența personală”. Este membru în Clubul Odessa HR din anul 2003, membru al experţilor în oratorie, Toastmasters, din 2005 şi al Asociaţiei de marketing din Ucraina, din 2007. Participă frecvent la conferinţe naţionale şi internaţionale pe teme de management în HR.
Expert în eficienţă personală
Este autorul modelului de eficiență personală E-Model, în cadrul căruia managementul timpului ocupă poziţia de bază. Modelul de eficiență personală constă în:
- Managementul timpului
- Comunicare eficientă
- Promovarea brandului personal
- Leadership
- Întâlniri eficiente
- Networking
Educaţie:
1997-2002: Odessa, Academia Naţională de Tehnologie Alimentară, specialist în Economia Afacerilor în Industria Alimentară;
Igor a participat la mai mult de 10 cursuri de Masterat, a luat parte la 14 Cursuri de Business şi la 19 Conferinţe pe teme de HR.
CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?
- Trainerilor,
- Consultanţilor în domeniul business,
- Managerilor,
- Celor care lucrează în corporaţii şi îşi doresc să fie traineri,
- Proprietarilor de afaceri,
- Leaderilor în Vânzări şi Marketing.
CE AVANTAJE AI DACĂ PARTICIPI LA ACEST CURS?
- Ai avantajul de a fi primul beneficiar în România al acestui program. Vei fi printre puţinii deţinători ai unei diplome care poartă sigiliul Meta Institute, organizaţia care a fost întemeiată de Frank Pucelik, John Grinder şi Richard Bandler cu 40 de ani în urmă, odată cu NLP.
- Ai avantajul de a primi informația de la echipa de traineri formată de Frank Pucelik însuși.
DE CE AI FACE ACEST CURS?
- Pentru că vrei să devii cel mai bun în domeniul tău. Domeniile specificate sunt cele mai căutate;
- Meseria de trainer presupune dezvoltare permanentă;
- Pentru că obişnuieşti să îţi alegi cu grijă cursurile pentru care aloci timp şi bani;
- Frank Pucelik este cofondator al Programării Neurolingvistice (NLP). Programul de Business Training este conceput de Frank Pucelik pe baza experienţei şi expertizei personale în calitate de consultant de Business pentru mari corporaţii din SUA şi Rusia.
- Este un program bazat pe cunoaşterea modului de funcţionare a două sisteme economice, altă dată antagoniste.
- Programul pe care ţi-l propunem este SINGURUL de acest fel şi este complet aplicabil în România.
CE OBȚII LA FINALUL ACESTUI CURS?
- Obţii competente în domeniul managementului de personal şi al leadershipului situaţional
- Obţii răspuns la problemele concrete din domeniul afacerilor din mediul tău de lucru.
- Înveţi despre cum să organizezi şi ce format să dai şedinţelor pe care le conduci.
- Înveţi cum să-ţi motivezi oamenii să acţioneze în direcţia dorită de tine.
- Înveţi să controlezi sarcinile pe care le aloci oamenilor din echipa ta.
- La finalul celor 12 zile de curs vei avea şansa să obţii certificarea ca şi business trainer.
- Programele de training sunt originale. Fiecare dintre ele a fost conceput şi dezvoltat de Frank Pucelik personal.
- Organizaţia care certifica diplomele este PCG.
DESPRE COMPANIA DE TRAINING ȘI CONSULTANȚĂ ÎNFIINȚATĂ ȘI CONDUSĂ DE FRANK PUCELIK, COFONDATOR NLP
Pucelik Consulting Group este o companie de consultanţă care îşi desfăşoară activitatea în domeniul Dezvoltării Organizaţionale. Compania a fost fondată în 2002 de către renumitul consultant american Robert Franklin Pucelik. Programele de training dezvoltate de Frank Pucelik reprezintă esenţa programelor de consultanţă oferite de Pucelik Consulting Group. Anii îndelungați de experienţă şi cercetare au condus la crearea unui curs educaţional menit să mărească eficiența, să crească productivitatea şi să amplifice calităţile personale şi de lidership pentru personalul companiilor.
Frank Pucelik, business trainer de renume internaţional, se află printre primii 100 business traineri de top din Statele Unite (conform Organizational Development Institute of USA), unul dintre cei trei fondatori ai programării neurolingvistice, autor de studii şi cărţi în domeniile: psihologie, management, motivare. Frank Pucelik este profesor de relaţii interpersonale pentru cursuri de masterat, la Oklahoma City University, Norman, Oklahoma, USA.
Programul include:
1. Modulul II – 6 zile, 12 – 17 aprilie 2016 – Training pentru business trainers partea I
Se adresează celor ce doresc să-şi îmbunătăţească competențele profesionale de training
2. Modulul III – 6 zile, 17 – 22 mai 2016 – Training pentru business trainers partea a II-a
NOTĂ: Vă puteţi înscrie la Modulul II, chiar dacă nu aţi participat la Modulul I. Prima parte a cursului este disponibilă pe DVD.
CERTIFICĂRI
Diploma de participare este garantată pentru toţi participanţii.
Diploma de Trainer de Business se va acorda numai celor mai buni studenţi ai programului Training for Trainers.
Organizaţia care certifică diplomele este PCG. Timbrul de pe diplomă este sigiliul original al Meta Institute, organizaţia care a fost întemeiată de Frank Pucelik, John Grinder şi Richard Bandler acum 40 ani, odată cu NLP.
Oferta financiara Business Trainer
Participarea se face în urma plății cursului, după cum urmează:
Variante de plată:
A. Early Bird, 850 Euro – plata până în 31 martie 2016 se poate face integral
sau în etape:
I. Plata până în data de 21.03.2016 a sumei de 500 Euro
II. Plata până în 05.04.2016 a sumei de 350 Euro;
B. 1050 euro, plata integrală, data limită 05.04.2016;
sau în etape:
I. Plata până în 21.03.2016 a sumei de 550 Euro;
II. Plata până în 05.04.2016 a sumei de 500 Euro;
C. 1250 Euro, plata în trei etape :
I. Plata până în 21.03.2016 a sumei de 500 Euro;
II. Plata până în 05.04.2016 a sumei de 400 Euro;
III. Plata până în 01.05.2016 a sumei de 350 Euro;
În plus față această ofertă,
- Beneficiezi de 20% reducere din prețul cursului pentru fiecare persoană recomandată de tine;
- Beneficiezi de încă 10% reducere pentru plata integrală a cursului;
- Beneficiezi de Follow Up